کمپرسور کولر

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی  و قطعات خودرو دیدیدکالا

مطمئن و با بالاترین کیفیت برای خرید و فروش قطعات خودرو با برند برتر ساتیرا

نقش کمپرسور کولر AC در ماشین شما

در حالی که سیستم تهویه مطبوع (A/C) وسیله نقلیه شما از عناصر مختلفی تشکیل شده است، کمپرسور تهویه مطبوع به عنوان یکی از بخش های مرکزی که چرخه ضروری سیستم را ایجاد می کند، عمل می کند. بدون آن، کل سیستم تهویه مطبوع شما قادر به انجام وظیفه اصلی خود یعنی ایجاد هوای خنک در داخل خودرو نخواهد بود. نقش اصلی آن اعمال فشار (فشردگی) لازم بر روی مبرد خودرو به منظور فعال کردن ویژگی های انتقال حرارت و تغییر دما است. این به شما امکان می دهد در ماه های گرم خنک بمانید و در ماه های سردتر شیشه جلویی شفاف داشته باشید. در این مقاله، نقش کمپرسور تهویه مطبوع شما در سیستم تهویه مطبوع خودروی شما را عمیق‌تر بررسی می‌کنیم.

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی  دیدیدکالا
فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی  دیدیدکالا

کمپرسور کولر چیست

کمپرسور واحد قدرت سیستم تهویه مطبوع است که مبرد را قبل از پمپ کردن آن به کندانسور تحت فشار بالا قرار می دهد، جایی که از گاز برای به مایع تبدیل می شود. یک کمپرسور کاملاً کارآمد سیستم تهویه مطبوع لازم است تا حداکثر عملکرد را ارائه دهد. در اکثر خودروها، کمپرسورهای A/C توسط یک تسمه لوازم جانبی موتور هدایت می شوند. اگر تسمه فرسوده شده و لیز بخورد، کمپرسور با قدرت کامل کار نخواهد کرد. کمپرسورها همچنین می توانند مایع مبرد را نشت کنند و در نتیجه هوای سرد کمتری وارد فضای داخلی شود. قطعات داخلی نیز ممکن است از کار بیفتند و منجر به عدم وجود هوای سرد شود. همه مشکلات تهویه مطبوع به دلیل کم بودن مبرد سیستم نیست. برخی از آنها ناشی از مشکلات مربوط به قطعات سیستم، مانند کمپرسور است.

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی دیدیدکالا
فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی دیدیدکالا

قطعات یدکی محصولات ایران خودرو ، قطعات یدکی محصولات سایپا ، محصولات رنو ، قطعات یدکی محصولات سیتروئن ، کیا ،لوازم یدکی جک ، قطعات یدکی محصولات ام جی، جیلی ، مزدا ، قطعات یدکی محصولات لکسوس ، لیفان ، نیسان ، قطعات یدکی محصولات هیوندا، تویوتا ، قطعات یدکی محصولات مدیران خودرو، سانگ یانگ ، دانگ فانگ