تعریف موفقیت از دیدید گیتانو دیناردی - دیدیدکالا

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی  و قطعات خودرو دیدیدکالا

تعریف موفقیت از دیدید گیتانو دیناردی – دیدیدکالا

تحقق موفقیت

در یک سطح کلان ، معیار حقیقی موفقیت با زمان من به نسبت پول تعیین می شود ، من نیاز دارم که درست بالای جدول زمانی در مقابل نمودار پول ، در تمام زمان ها قرار داشته باشم. اگر به یک ربع دیگر می رسم ، به این معنی است که در جایی بدی هست.

تعریف موفقیت از دیدید گیتانو دیناردی – دیدیدکالا

من باید قادر باشم کاری را که در زندگی می خواهم انجام دهم ، ما زمان محدودی در روی زمین داریم ، و من نمی توانم همه اینها را خرج کار کنم ، چون هرگز بر نخواهد گشت ، زمانی که نوبت به زمان می رسد.

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی  و قطعات خودرو دیدیدکالا

مهم ترین چیز برای من این است که توانایی انجام احساسات مرتبط با کارم را داشته باشم چیزهایی

تعریف موفقیت از دیدید گیتانو دیناردی - دیدیدکالا
تعریف موفقیت از دیدید گیتانو دیناردی – دیدیدکالا

مثل موسیقی ، سالم ماندن و زمان گذراندن با دوستان و خانواده ، کار کردن از راه دور و زندگی در میامی نیز عوامل مهمی برای من است ، به من این امکان را می دهد که زمان را برای چیزهایی که دوست دارم به حداکثر برسانم ، تا زمانی که من تولید کننده باشم و پول خود را به دست بیاورم.

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی  و قطعات خودرو دیدیدکالا

همانطور که می دانید ، 20سالگی برای یادگیری است “و 30 سالگی برای کسب درآمد”. این نتوانست در مورد من دقیق تر باشد ، من تازه 30 ساله شده بودم و بالاخره از پرداخت بدهی های دانشجویی ، قسط های خودرو و کارت های اعتباری بیچاره شده بودم.

 

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی  و قطعات خودرو دیدیدکالا

در دهه 20 سالگی ام درس خواندن و رشد را انتخاب کردم ، اما واقعا زیاد به پول دراوردن فکر نمی کردم ، ورشکست شدن برایم مهم نبود ، زیرا می دانستم اگر مهارت های را یاد بگیرم ، آن مرا در مسیر کسب درامد خواهد انداخت ، پول چیزی بیش از یک ابزار نیست ، البته ، شما باید زنده بمانید و برای حداقل الزامات خود به اندازه کافی پول تهیه کنید ، اما چرا شما پول زیادی به دست بیاورید؟ برای چه دقیقا؟

اگر می خواهید خود را برای پول دراوردن بکشید و از زندگی خود لذت نبرید ، احتمالا زمان آن است که اولویت های خود را ارزیابی کنید.

شما همچنین می توانید استدلال کنید که این موارد باید به درون جای خودشان تقسیم شوند ، اما این مدلی است که من آن را می بینم ، در نهایت ، شما باید این کارها را به طریقی اولویت بندی کنید.

با این حال دسته بندی برایتان مناسب نیست ، اما عاقلانه انتخاب کنید – به خاطر داشته باشید که نمی توانید به طور کامل یک منطقه را برای مدت زیادی نادیده بگیرید ، چون در نهایت بر روی معکوس کردن و شکست شما متمرکز می شود ،

تسلط بر این موارد بسیار چالش برانگیز است ، چون شما با بسیاری از احساسات انسانی سر و کار دارید ، پیشنهاد من تمرکز بر روی روابطی است که برای شما مهم هستند ، و سپس طبق زمانی که دارید.

سلامتی :

این یک قسمت است که برای مدت زیادی نادیده گرفته شده و اخیرا تغییرات مهمی را ایجاد کرده ام. چرا؟

من داشتم چاق می شدم ، همیشه ظاهر فوق العاده عضلانی ، لاغر و ورزش کار داشته ام ، با این حال ، باور نکردنی است که چند سال کار با تکنولوژی می تواند با بدن شما چه کارهایی انجام دهد.

چیزهای بزرگی را از خودتان بر جای بگذارید ، بعنوان مثال من می خواهم به عنوان فردی شناخته شوم که یک ابزار موسیقی عالی درست کرده بود ، یک بازاریاب بزرگ بود ، و یک مرد بسیار بزرگ با قلبی از طلا. چطور این اتفاق می افتد؟

دوست داشتنی باشید.

شنونده خوبی باشید.

یک روح گرم داشته باشید.

تولید محتوای شگفت انگیزی کنید.

باعث شوید که مردم احساس خوبی داشته باشند.

به نوجوانان توصیه رایگان بدهید ، آنها را به جلو حرکت دهید.

اگر پول زیادی دارید ، هرگز درباره اش صحبت نکنید.

اگر می توانید از یک سازمان خیریه یا انگیزشی عالی پشتیبانی کنید.

در پایان روز ، گاهی اوقات زمانی وجود خواهد داشت که احساس نمی کنید در مسیر درست هستید ، اما

چنانچه در این بخش از موفقیت نم نمک گفته شده است تنها باید موقتی باشد ، زمانی که هر روز این احساس

را داشتید ، برای یک دوره زمانی طولانی ، شما یک مشکل دارید.

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی  و قطعات خودرو دیدیدکالا

انواع لوازم یدکی خودرو در سایت لوازم یدکی دیدیدکالا | تعریف موفقیت از دید افراد موفق – دیدیدکالا | فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی  و قطعات خودرو دیدیدکالا | تعریف موفقیت از دیدید جانیس تیلور – دیدیدکالا | تعریف موفقیت از دیدید موفقیت جان لین – دیدیدکالا | تعریف موفقیت از دیدید گیتانو دیناردی – دیدیدکالا | پولدار شدن از طریق ذخیره کردن | تعریف موفقیت از دیدید آبیگایل هانتر – دیدیدکالا | تعریف موفقیت از دیدید جاستین ایپ – دیدیدکالا | تعریف موفقیت از دیدید جان لین – دیدیدکالا | تعریف موفقیت از دیدید جان لین – دیدیدکالا | پولدار شدن از طریق خواهان بهترین ها برای خود – دیدیدکالا | پولدار شدن از طریق صرفه جویی در انرژی ها – دیدیدکالا | تعریف موفقیت از دیدید جان لین – دیدیدکالا | تعریف موفقیت از دیدید گیتانو دیناردی – دیدیدکالا