خرید لوازم یدکی ولوو - دیدیدکالا

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی  و قطعات خودرو دیدیدکالا مطمئن و با بالاترین کیفیت برای خرید و فروش قطعات خودرو با برند برتر ساتیرا

کمپانی ولوو یکی از شرکت های سوئدی می باشد که کار خود را با تولید خودروهای سنگین و قطعات آن ها شروع کرد که از میان آن ها می توان به تریلی ، کامیون ، اتوبوس ، تجهیزات هوا فضا ، تجهیزات ترابری و … را نام برد.

خرید لوازم یدکی ولوو – دیدیدکالا

 

هدف این شرکت برای تولید خودرو ، مقاوم بودن در برابر سرمای سوئد و قابل استفاده بودن آن ها در جاده های یخ زده این کشور بوده است.

مشخصات فنی ولوو مدل XC90

ساخت کشور سوئد ، کلاس بدنه از نوع شاسی بلند ، دارای فضا برای 7 سرنشین ، حجم موتور برابر با 1999 سی سی ، 4 سیلند خطی مستقیم 16 سوپاپه ، قدرت موتور 320 اسب بخار ، گشتاور حداکثر تا 400 نیوتون متر ، بیشترین میزان سرعت 230 کیلومتر بر ساعت ، گیربکس 8 دنده اتوماتیک دو کلاچه

خرید لوازم یدکی ولوو – دیدیدکالا

طراحی ظاهری ولوو مدل XC90

جلو پنجره این خودرو مستطیلی بوده و 17 خط عمودی روی آن قرار دارد و لوگوی ولوو در مرکز آن خودنمایی می کند.

در بالا و پایین بخش های جانبی این خودرو خطوط موازی ایجاد شده که صاف و برجسته بوده و نمایی عضلانی را تشکیل داده اند.

اگزوز های آلومینیومی و نام ولوو با فاصله یکسان بین حروف جذابیت این خودرو را دو چندان کرده است

"خرید

 

 

 

خرید لوازم یدکی ولوو – دیدیدکالا

نمای داخلی ولوو XC90

کابین خودرو علاوه بر طراحی فوق العاده ، از متریال و لوازم با کیفیت و درجه یک ساخته شده است. فرمان سه شاخه و دکمه های کنترلی روی آن بسیار مورد توجه رانندگان قرار دارد. صندلی های راحت و محیطی با هارمونی چوب و چرم به رنگ شتری از جذابیت های داخل این خودرو است. یک صفحه نمایشگر در قسمت میانی داشبورد که اطراف آن را دریچه های تهویه هوا تشکیل می دهند نیز به چشم می خورد.

خرید لوازم یدکی ولوو – دیدیدکالا

ویژگی چراغ های XC90  :

چراغ های جلویی تا بالای گلگیرکشیده شده اند و در روز به صورت حرف T خوابیده دیده می شود ، بخش پایینی چراغ ها دارای محفظه هایی جهت ورودی هوا بعنوان خنک کننده موتور می باشد ، چراغ های هالوژن داخل سپر قرار دارد و با تزئینات آلومینیومی همراه است ، چراغ های عقب در سپر قرار گرفته اند.

خرید لوازم یدکی ولوو مدل XC90

صندلی های راحت و محیطی با هارمونی چوب و چرم به رنگ شتری از جذابیت های داخل این خودرو است. یک صفحه نمایشگر در قسمت میانی داشبورد که اطراف آن را دریچه های تهویه هوا تشکیل می دهند نیز به چشم می خورد.

صندوق عقب ولوو XC90 بسیار جادار است و فضایی ایده آل را برای کاربر فراهم کرده است. اگر نیاز به فضای بیشتری دارید می توانید با تا کردن صندلی های ردیف سوم به فضای صندوق اضافه کنید و کلیه وسایل خود را جا بدهید.

اگر صاحب یکی از خودروهای شرکت ولوو  هستید می توانید به منظور خرید لوازم یدکی ولوو  مدل XC90 و همچنین سایر مدل های آن سری به فروشگاه لوازم یدکی دیدید کالا بزنید.

جستجوهای بیشتر در سایت خرید لوازم یدکی دیدیدکالا

لوازم یدکی volvo – فروشگاه اینترنتی دیدیدکالا | قطعات اصلی ولوو – لوازم یدکی ماشین |

فروش لوازم یدکی و قطعات volvo | موتوری ، بدنه ، شاسی ، برقی | volvo – لوازم یدکی |

فروشگاه لوازم یدکی اصلی volvo سواری | قیمت لوازم یدکی ولوو سواری دیدیدکالا