تعریف موفقیت از دیدید گیتانو دیناردی - دیدیدکالا

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی  و قطعات خودرو دیدیدکالا

تعریف موفقیت از دیدید گیتانو دیناردی – دیدیدکالا

تحقق موفقیت

در یک سطح کلان ، معیار حقیقی موفقیت با زمان من به نسبت پول تعیین می شود ، من نیاز دارم که درست بالای جدول زمانی در مقابل نمودار پول ، در تمام زمان ها قرار داشته باشم. اگر به یک ربع دیگر می رسم ، به این معنی است که در جایی بدی هست.

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی  و قطعات خودرو دیدیدکالا

من باید قادر باشم کاری را که در زندگی می خواهم انجام دهم ، ما زمان محدودی در روی زمین داریم ، و من نمی توانم همه اینها را خرج کار کنم ، چون هرگز بر نخواهد گشت ، زمانی که نوبت به زمان می رسد.

مهم ترین چیز برای من این است که توانایی انجام احساسات مرتبط با کارم را داشته باشم چیزهایی مثل موسیقی ، سالم ماندن و زمان گذراندن با دوستان و خانواده ، کار کردن از راه دور و زندگی در میامی نیز عوامل مهمی برای من است ، به من این امکان را می دهد که زمان را برای چیزهایی که دوست دارم به حداکثر برسانم ، تا زمانی که من تولید کننده باشم و پول خود را به دست بیاورم.

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی  و قطعات خودرو دیدیدکالا

پول :

همانطور که می دانید ، 20سالگی برای یادگیری است “و 30 سالگی برای کسب درآمد”. این نتوانست در مورد من دقیق تر باشد ، من تازه 30 ساله شده بودم و بالاخره از پرداخت بدهی های دانشجویی ، قسط های خودرو و کارت های اعتباری بیچاره شده بودم.

در دهه 20 سالگی ام درس خواندن و رشد را انتخاب کردم ، اما واقعا زیاد به پول دراوردن فکر نمی کردم ، ورشکست شدن برایم مهم نبود ، زیرا می دانستم اگر مهارت های را یاد بگیرم ، آن مرا در مسیر کسب درامد خواهد انداخت ، پول چیزی بیش از یک ابزار نیست ، البته ، شما باید زنده بمانید و برای حداقل الزامات خود به اندازه کافی پول تهیه کنید ، اما چرا شما پول زیادی به دست بیاورید؟ برای چه دقیقا؟

اگر می خواهید خود را برای پول دراوردن بکشید و از زندگی خود لذت نبرید ، احتمالا زمان آن است که اولویت های خود را ارزیابی کنید.

روابط :

من این موارد را به مقوله “روابط” اصلی اضافه می کنم :

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی  و قطعات خودرو دیدیدکالا

شما همچنین می توانید استدلال کنید که این موارد باید به درون جای خودشان تقسیم شوند ، اما این مدلی است که من آن را می بینم ، در نهایت ، شما باید این کارها را به طریقی اولویت بندی کنید.

با این حال دسته بندی برایتان مناسب نیست ، اما عاقلانه انتخاب کنید – به خاطر داشته باشید که نمی توانید به طور کامل یک منطقه را برای مدت زیادی نادیده بگیرید ، چون در نهایت بر روی معکوس کردن و شکست شما متمرکز می شود ،

تسلط بر این موارد بسیار چالش برانگیز است ، چون شما با بسیاری از احساسات انسانی سر و کار دارید ، پیشنهاد من تمرکز بر روی روابطی است که برای شما مهم هستند ، و سپس طبق زمانی که دارید.

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی  و قطعات خودرو دیدیدکالا

سلامتی :

این یک قسمت است که برای مدت زیادی نادیده گرفته شده و اخیرا تغییرات مهمی را ایجاد کرده ام. چرا؟

من داشتم چاق می شدم ، همیشه ظاهر فوق العاده عضلانی ، لاغر و ورزش کار داشته ام ، با این حال ، باور نکردنی است که چند سال کار با تکنولوژی می تواند با بدن شما چه کارهایی انجام دهد.

چیزهای بزرگی را از خودتان بر جای بگذارید ، بعنوان مثال من می خواهم به عنوان فردی شناخته شوم که یک ابزار موسیقی عالی درست کرده بود ، یک بازاریاب بزرگ بود ، و یک مرد بسیار بزرگ با قلبی از طلا. چطور این اتفاق می افتد؟

تعریف موفقیت از دیدید گیتانو دیناردی - دیدیدکالا
تعریف موفقیت از دیدید گیتانو دیناردی – دیدیدکالا

 

دوست داشتنی باشید.

شنونده خوبی باشید.

یک روح گرم داشته باشید.

تولید محتوای شگفت انگیزی کنید.

باعث شوید که مردم احساس خوبی داشته باشند.

به نوجوانان توصیه رایگان بدهید ، آنها را به جلو حرکت دهید.

اگر پول زیادی دارید ، هرگز درباره اش صحبت نکنید.

اگر می توانید از یک سازمان خیریه یا انگیزشی عالی پشتیبانی کنید.

 

در پایان روز ، گاهی اوقات زمانی وجود خواهد داشت که احساس نمی کنید در مسیر درست هستید ، اما چنانچه در این بخش از موفقیت نم نمک گفته شده است تنها باید موقتی باشد ، زمانی که هر روز این احساس را داشتید ، برای یک دوره زمانی طولانی ، شما یک مشکل دارید.

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی  و قطعات خودرو دیدیدکالا

انواع لوازم یدکی خودرو در سایت لوازم یدکی دیدیدکالا | تعریف موفقیت از دید افراد موفق – دیدیدکالا | فروشگاه

اینترنتی لوازم یدکی  و قطعات خودرو دیدیدکالا | تعریف موفقیت از دیدید جانیس تیلور – دیدیدکالا | تعریف موفقیت

از دیدید موفقیت جان لین – دیدیدکالا | تعریف موفقیت از دیدید گیتانو دیناردی – دیدیدکالا