لوازم یدکی ولکس

 فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی  و قطعات خودرو دیدیدکالا مطمئن و با بالاترین کیفیت برای خرید و فروش قطعات خودرو با برند برتر ساتیرا 

لوازم یدکی ولکس

خودروی ولکس C30 یکی از محصولات چینی می باشد که توسط کمپانی گریت وال تولید و توسط شرکت راین به بازار ایران معرفی شد.

این خودرو توسط شرکت خودروسازی کرمان موتور وارد ایران شد و نام آن به اشتباه ولکس شناخته شد.

ولکس C30 را می توان در دسته خودروهای باکیفیت چینی قرار داد که در ادامه به توضیح درباره آن می پردازیم.

 

خودرو های ولکس  یکی از محبوب‌ترین ، شناخته ‌شده ‌ترین و پر طرف دارترین محصولات کمپانی گریت وال است . یکی از بزرگ ترین نگرانی هایی که مالکان این خودرو دارند و همیشه با آن درگیر هستند تامین قطعات یدکی ولکس می باشد. مشتریان عزیز میتوانند لوازم یدکی ولکس را برای انواع قطعات در سایت دیدیدکالا پیدا کنند و قطعه مناسب خود را سفارش دهند.

فروشگاه اینترنتی قطعات خودرو
فروشگاه اینترنتی قطعات خودرو دیدید کالا

فروش لوازم  یدکی ولکس

نمایندگی مجاز فروش قطعات لوازم یدکی ولکس  در سراسر کشور وجود دارد. به همین دلیل یکی از بهترین و آسان ترین راه، اقدام به خرید آنلاین لوازم یدکی ولکس است. شما عزیزان می توانید با مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی لوازم یدکی دیدیدکالا قطعات را از نظر قیمتی با یکدیگر مقایسه کنید تا بهترین و مناسب‌ترین قطعات را برای خرید انتخاب کنید.

 

قطعات یدکی مصرفی خودرو های ولکس

خودروها دارای قطعاتی زیادی هستند که بعد از مدتی حتما نیاز به تعویض دارند. این زمان ها بسته به مورد مصرف و مقدار مصرف خوردو متفاوت است. بیشتر قطعاتی که برای خودرو ولکس تولید می‌شوند در دو دسته‌ی اصلی قطعات اصلی و تزئینی در بازار وجود دارند.

برای خرید قطعات تمام خودروها از جمله ولکس  لازم است که چند نکته‌ی مهم و ضروری را درنظر داشته باشید و پیش از خرید، بررسی‌ها و تحقیقات‌ خود را در رابطه‌ با این موارد انجام دهید. به‌خصوص اگر تصمیم به خرید اینترنتی دارید. در مرحله‌ی اول لازم است که تحقیقات خود را درباره‌ی مقایسه قیمت و کیفیت کالا انجام دهید.

مشخصات فنی ولکس C30

حجم موتور برابر با 1497 سی سی

موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه

حداکثر میزان توان 6000 اسب بخار

میزان گشتاور 4200 نیوتون متر

بیشترین سرعت خودرو 183 کیلومتر بر ساعت

ظزفیت مخزن 40 لیتر

دارای استاندارد یورو 4 و سازگار با محیط زیست

 

"پخش
فروشگاه لوازم یدکی ولکس  در سایت دیدیدکالا

قیمت قطعات یدکی ولکس

با این که خودرو ولکس لوازم یدکی آن در بازار با برندهای مختلف زیاد میباشد. برای همین مشتری های این خودرو نباید نگران تامین این قطعات باشند. اما تهیه این قطعات با کیفیت مرغوب و مناسب ترین قیمت تنها از تولید کنندکان معتبر این محصولات امکان پذیر خواهد بود شما عزیزان میتوانید با جستجو در سایت دیدیدکالا محصولات خود را انتخاب نمائید.

نگاهی بر ویژگی های ظاهری ولکس C30

 ولکس C30 دارای چراغ های بزرگ در بخش جلویی می باشد که یک جلو پنجره ای نیز بین آن ها قرار دارد.

در بخش پایینی سپر محفظه ای برای هواکشی موتور تعبیه شده و در دوطرف آن دو عدد چراغ مه شکن به چشم می خورد. در نمای جانبی ولکس C30 نیز خط هایی ایجاد شده که زیبایی و جذابیت خودرو را دو چندان کرده است. بخش عقبی این خودرو بسیار زیباست و از چراغ های بزرگ تشکیل شده و میتواند نمره قبولی دریافت کند.

 

آپشن های ولکس C30

ولکس C30 در چهار تیپ با آپشن های متفاوت عرضه شده است که در ادامه به نقاط مشترک بین آنها اشاره خواهیم کرد.

سیستم ترمز ضد قفل همراه با سیستم توزیع الکترونیکی نیرو (ABS+EBD)

مجهز به ایربگ برای راننده و سرنشین

دارای فرمان هیدرولیک

مجهز به سیستم تهویه مطبوع بصورت اتوماتیک

آینه های جانبی برقی و دارای راهنما

درب ها دارای قفل میکروسوییچ

مانیتور لمسی به همراه 4 بلندگو

سیستم صوتی با امکان اتصال از طریق CD ، USB و بلوتوث

مجهز به سانروف

دارای سنسور و دوربین عقب

تنظیم صندلی راننده در 6 جهت و صندلی سرنشین 4 جهت

باز شدن خودکار درب ها هنگام تصادف

 

لوازم یدکی ولکس
لوازم یدکی ولکس

قطعات یدکی محصولات ام جی، جیلی ، مزدا

لوازم یدکی  ام جی ، لوازم یدکی ام جی 350،  لوازم یدکی  ام جی 550 ، لوازم یدکی ام جی 3 ، لوازم یدکی  ام جی 6 ، لوازم یدکی جیلی ، لوازم یدکی GC6 ELLTE ، لوازم یدکی GC6EXCELLNT  ، لوازم یدکی امرگند7 ، لوازم یدکی  امرگند X7 ، لوازم یدکی امرگند RV-7 ، لوازم یدکی مزدا ،  لوازم یدکی مزدا 2 ، لوازم یدکی مزدا 3 ، لوازم یدکی مزدا وانت ، لوازم یدکی مزدا 323 

قطعات یدکی محصولات لکسوس ، لیفان ، نیسان

 لوازم یدکی LX570 ، لوازم یدکی  CT200 ، لوازم یدکی RX350 ،لوارم یدکی لیفان ، لوارم یدکی لیفان 520 ، لوارم یدکی لیفان 620 ، لوارم یدکی لیفان 820 ، لوازم یدکی لیفان x60 ، لوازم یدکی لیفان x50 ، لوازم یدکی جوک ، لوازم یدکی رونیز ،لوازم یدکی قشقایی ، لوازم یدکی ماکسیما ،لوازم یدکی مورانو ، لوازم یدیکی تیانا، لوازم یدکی پیکاپ ، لوازم یدیکی ایکس تریل

جستجوهای بیشتر در سایت خرید لوازم یدکی دیدیدکالا

انواع لوازم یدکی ولکس در سایت لوازم یدکی دیدیدکالا | لوازم یدکی ولکس C30 – دیدیدکالا | لوازم یدکی ولکس | قیمت لوازم یدکی ولکس c30 – دیدیدکالا | لوازم یدکی دیدیدکالا| فروشگاه اینترنتی ماشین چینی | فروش لوازم یدکی ولکس و گریت وال – دیدیدکالا