اکسسوری خودرو

 اکسسوری چیست و شامل چه مواردی می شود

اکسسوری را میتوانید به راحتی از وب سایت دیدیدکالا مطلع شوید.

اکسسسوری را ، در سایت قطعات خودرو دیدید کالا در سریع ترین زمان ممکن

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی و قطعات خودرو دیدیدکالا ،

مطمئن و با بالاترین کیفیت برای خرید و فروش قطعات خودرو با برند برتر ساتیرا

اکسسوری ( accessory) واژه ای انگلیسی می باشد

و معادل فارسی آن لوازم جانبی می باشد و در دنیای

مد و فشن به تمام لوازم جانبی به جز لباس های اصلی آن

اطلاق می شود که انواع اکسسوری در کنارلباسهای اصلی

برای افزایش جلوه و زیبایی و یا ایجاد هارمونی رنگها به کار میرود. خرید لوازم یدکی خودرو در دیدید کالا

1-اکسسوری جی پی اس فندکی.

همه افراد اتومبیل خود را در یک پارکینگ گم کرده اند و بیشتر آنها در تلاش برای یافتن آن، زمان زیادی را صرف کرده اند.

یک شارژر اتومبیل هوشمند که به شما کمک می کند ماشین خود را در شلوغ ترین قسمت های پارکینگ قرار دهید.

این یابنده هوشمند اتومبیل و شارژر USB، دارای دو درگاه USB برای شارژ تلفن داخل اتومبیل (سریع تر از سایر شارژرهای فندک سیگار) نیز هست.

همچنین این وسیله به عنوان یک دستگاه ردیابی بلوتوثی است که می توانید با استفاده از  تلفن همراه که این قابلیت روی آن نصب است، به خودروی خود دسترسی پیدا کنید.

2-اکسسوری هولدر مغناطیسی موبایل

برای مشاهده راحت جهت یابی خود بدون هرگونه حرکات اضافی، این هولدر انتخاب مناسبی است.

هولدر مغناطیسی موبایل، با یک آهنربای فوق العاده قوی به کاور پشت تلفن شما وصل می شود و قابلیت چرخش نیز دارد. بنابراین می توانید صفحه را از هر زاویه ای مشاهده کنید.

3-اکسسوری پد روی داشبورد

یک پد ضد لغزش روی داشبورد که گوشی، کلیدها و سایر موارد را نگه می دارد. این پد سیلیکونی به نصب نیاز ندارد. فقط کافی است آن را روی داشبورد خود قرار دهید.

روی این پد می توانید عینک آفتابی، کلیدها و کابل ها را در محفظه های دوگانه ذخیره کنید. به دلیل داشتن زبانه هوشمند که آن را در هر زاویه ای تنظیم می کند، می­توانید آن را در جهت مورد نظر تنظیم نمایید.

4-اکسسوری کلید یاب بلوتوثی

با این وسیله دیگر هرگز کلیدهای خود را از دست نخواهید داد!

اکنون که راهی برای ردیابی اتومبیل خود در انبوه شلوغی پیدا کرده اید، به راهی برای ردیابی کلیدهای خود در هنگام گم و گور شدن در لباسشویی نیز نیاز دارید.

 

5-اکسسوری سطل زباله اتومبیل

خیلی از اوقات دیده شده که بعضی شهروندان زباله های خود را از پنجره خودرو بیرون انداخته و به این وسیله چهره شهر را زشت می­کنند.

شاید داشتن سطل زباله داخل اتومبیل بتواند این مشکل را حل کند! سطل زباله، وسیله ای است که در هر جایی به آن نیاز داریم. داخل خودرو نیز به جهت اینکه فضای کوچکتری دارد، نیاز به یک محفظه زباله منعطف و در عین حال جادار دارد.

این محصول می تواند بسیار کارامد و مفید واقع شود.

6-اکسسوری نظم دهنده صندوق عقب ماشین

این وسیله باعث می شود تا در توقف ها یا خرید ها، وسایل به این سمت و آن سو ریخته نشود و مرتب و منظم در جای خود باقی بمانند.

انتخاب اورگنایزر باید با توجه به ویژگی های خودرو انجام شود تا دقیقا متناسب با ابعاد و اندازه آن باشد.

7 –اکسسوری گیرنده بلوتوثی و رادیویی

این وسیله نه تنها از درگاه شارژ USB فوق العاده سریع برخوردار است، بلکه از آن برای پخش موسیقی از تلفن یا کارت MicroSD نیز استفاده می شود.

میکروفون داخلی به شما امکان برقراری تماس های تلفنی را می دهد و به دلیل جمع و جور بودن، عالی به نظر رسیده و واقعاً خوب کار می کند.

8 -اکسسوری کنسول ماشین

کنسول ماشین سبب حفاظت از وسایلی چون گوشی، عینک آفتابی، کلیدها و … در بین صندلی ها می باشد.

با این وسیله کمی داخل اتومبیل خود را سازماندهی کنید. یک نگهدارنده لیوان اضافی و یک جیب نازک نیز برای نگه داشتن تلفن، کیف پول، کلیدها، عینک یا هر چیز دیگری، تاثیر به سزایی در سازماندهی وسایل داخل خودرو دارد.

کنسول، درست بین دو صندلی قرار گرفته و بسیار صاف و راحت است.

9 –اکسسوری خوشبو کننده ماشین

خوشبو کننده ماشین در داخل اتومبیل، بطور طبیعی هوای داخل خودرو را تازه نگه می­دارد.

این خوشبو کننده هوا یکی از گزینه های موثر برای خلاص شدن از شر بوی موجود در اتومبیل شماست. برخی از این خوشبو کننده ها از ذغال بامبوی کاملاً طبیعی ساخته شده است که باعث برطرف شدن سریع بو و رطوبت و حساسیت زدایی بسیاری از بوها می شود. این وسیله قابل آویزان شدن است، بنابراین شما می توانید آن را در هر کجا از ماشین خود آویزان کنید.

10-کوسن صندلی ماشین

کوسن صندلی ماشین باعث بهبود ده برابری رفت و آمد روزانه می شود. برای اینکه رفت و آمد روزانه تان کمتر زیان بار شود، این وسیله کارایی مناسبی دارد.

11-شارژر باتری ماشین

پاوربانک قابل حمل می تواند بهترین دوست شما در موارد اضطراری باشد. البته این بار پاور بانک مخصوص باتری ماشین! این باتری عالی بسیار جذاب، قابلیت استارت زدن برای اتومبیل شما، شارژ تلفن و شارژ لپ تاپ شما را دارد.

همچنین دارای یک چراغ قوه LED داخلی است و کاملاً قابل شارژ است، بنابراین این یکی از بهترین موارد برای نگه داشتن در صندوق عقب شما در هر زمان می­باشد.

جستجوهای بیشتر در سایت خرید لوازم یدکی دیدیدکالا

اکسسوری ماشین چیست ، قیمت روز خودرو دیدیدکالا ، دیدیدکالا تزئینات خودرو ، آویز ماشین لاکچری دیدیدکالا ، مرکز اسپرت ماشین ، لوازم تزئینی داخل خودرو  ، لوازم اسپرت پژو 405 دیدیدکالا ، تزئینات اسپرت ماشین